Se încarcă pagina ...

Laboratorul de informatica

 

Laboratorul de informatica, infiintat cu scopul de a asigura asistenta stiintifica la cele mai inalte standarde universitare in domeniul informaticii, modelarii, contrului automatizat al proceselor si al statisticii este un complement necesar finalizarii muncii didactice si de cercetare in specializarile facultatii noastre. Dotat cu echipament de ultima ora, Laboratorul de Informatica este un mediu de lucru adecvat, cu un standard tehnologic nu numai pentru formarea initiala si continua a studentilor pe de o parte, dar si a cadrelor didactice, pentru organizarea si demararea de cursuri cu/pe suport electronic care sa corespunda integral cerintelor si standardelor universitare internationale, pe de alta parte. Baza de echipamente cuprinde o retea de 10 de calculatoare multimedia de ultima generatie, deservita de un server de mare capacitate care permite: un trafic de date corespunzator; protectia si securitatea datelor; procesare in timp real; acces rapid la Internet plus o imprimanta de retea, dispozitive multifunctionale (scanner, copiator) etc., totul in ideea desfasurarii activitatilor didactice si de cercetare. Laboratorul dispune de 2 sali. Ambele sali ale laboratorului actual sunt securizate printr-un sistem de alarma si sunt climatizate.

Ca modalitate de valorificare a existentei retelei de calculatoare multimedia in laboratorul de informatica punctam:

  • extinderea ofertei educative on-line
  • editarea de publicatii electronice (CD-uri, cursuri pe Internet);
  • de a oferi servicii de date, de comunicatii si acces Internet tuturor departamentelor;
  • administrarea paginii web a facultatii;
  • administrarea paginii web a universitatii;
  • elaborarea si implementarea politicii de informatizare a administratiei in colaborare directa cu colectivul laboratorului;
  • gestionarea globala la nivel de facultate a resurselor prin realizarea unor baze de date concepute pe tematici si care sa permita echipei manageriale un management performant;
  • gestionarea eficienta a infrastructurii informatice de care dispune facultatea prin utilizarea de cadre specializate pentru administrarea/intretinerea sistemului informatic distribuit si reorganizarea pe baza de proiecte a retelei de calculatoare;
  • sa acorde avizul de specialitate in achizitiile si service-ul la tehnica de calcul.


Localizare:
In cladirea AMC (langa Secretariatul facultatii)

 

 

REGULAMENTUL
Laboratorului de Informatica


A SE CITI CU ATENTIE:

Odata cu crearea contului pe serverul studentilor de la Facultatea de Biotehnologii, esti instiintat(a) pe aceasta cale de regulamentul privind utilizarea resurselor de calcul si de comunicatii ale facultatii:

  1. In laboratoare au acces NUMAI STUDENTII FACULTATII DE BIOTEHNOLOGII, fara alte persoane insotitoare. Ei trebuie sa prezinte la intrarea in laborator un act doveditor al apartenentei la aceasta institutie vizat pe anul academic curent (carnet de student, legitimatie biblioteca).
  2. In afara orelor de activitate didactica accesul in laborator se va efectua NUMAI conform orarului afisat.
  3. Este INTERZISA RULAREA de Mud-uri, Chat-uri (ex. mIRC) si alte tipuri de aplicatii care nu sunt necesare procesului didactic.
  4. In laborator se intra NUMAI cu telefonul mobil inchis. Acesta poate provoca interferente periculoase sau chiar functionari defectuase ale echipamentelor de retea (mai ales cand sunt configurate sa functioneze pe nivele mari de semnal).
  5. Este INTERZIS CONSUMUL alimentelor si al bauturilor in laborator.
  6. NU ESTE PERMISA folosirea postei electronice in mod abuziv (maxim 30 de minute).
  7. Studentul care are de efectuat o activitate de cercetare sau cu scop didactic ARE PRIORITATE in folosirea resurselor de calcul, putand cere cedarea locului la un calculator la care se desfasoara activitati ce nu au legatura cu procesul educational, numai in cazul in care nu mai sunt locuri libere.
  8. Resursele alocate unui utilizator (numar de sesiuni, procese, cota pe disc) SUNT LIMITATE in functie de necesitatile anului de studiu in care se afla si de resursele disponibile pe server; in cazul in care spatiul scade sub nivelul necesar desfasurarii in bune conditii a activitatilor didactice, utilizatorii care ocupa mult spatiu vor fi avertizati. In ultima instanta se va recurge la stergerea de fisiere de catre administratorul de sistem.
  9. Pentru trimiterea de informatii de interes general catre studenti se vor utiliza numai listele de email moderate pe disciplina/an de studiu.
  10. Utilizatorii vor fi obligati SA ISI SCHIMBE PERIODIC PAROLELE, la un interval de cel mult 90 de zile.
  11. SUNT INTERZISE ORICE FEL DE ACTIVITATI care pot duce la periclitarea integritatii sau confidentialitatii datelor din reteaua facultatii sau a altor retele.
  12. Utilizatorii se obliga SA NU LASE ALTE PERSOANE SA-I AFLE PAROLA si nici sa incerce aflarea parolelor altor utilizatori; in cazul in care stiu ca alte persoane cunosc parola contului, acestia se vor prezenta la unul dintre cadrele didactice pentru a aduce la cunostinta acest fapt. In cazul unor evenimente nedorite (terminarea sesiunii fara inchiderea contului (log off), oprirea calculatorului etc.), utilizatorii vor suporta sanctiunile aferente.
  13. Pentru orice incalcare a punctelor de mai sus, posesorul contului VA SUPORTA CONSECINTELE DE RIGOARE: avertisment, blocarea contului pe minim o luna sau desfiintarea acestuia in functie de gravitatea faptei; in plus, abaterile de la prezentul regulament vor fi discutate si sanctionate de catre consiliul profesoral al facultatii.
  14. Administratorul de sistem isi rezerva dreptul de a modifica oricand prezentul regulament, modificari ce vor fi aduse la cunostinta utilizatorilor prin intermediul postei electronice, a afiselor etc.
  15. Orice sesizare sau plangere privind prezentul regulament ori alte aspecte ce tin de administrarea server-ului studentilor va fi adusa la cunostinta administratorului de sistem la adresa: Radu.Toma_OPC@yahoo.com

 

 

Stiri - NEWS

Anunturi - Events

17 - 19.03.2016: Atelier de Antreprenoriat pentru Studenti, organizat de Ambasada Canadei din Romania in colaborare cu Biroul Europei Centrale si de Est al Agentiei Universitare de Francofonie

Anunt angajare ANFNC - iulie 2015

Postdoctoral Positions Available at the University of Oklahoma

Oportunitati de internship Velpitar

Guvernul României a lansat a doua ediČ›ie a Programului de Internship

AMIGA project and Teagasc are glad to announce the first Summer School on Environmental Risk Assessment (ERA) of GM crops

Anunt concurs - Quarry Life Award - Carpatcement

Anunt selectie partener POSDRU

Programe internship oferite de FAO

Burse pentru mobilitati ERASMUS 2013-2014

Statistici

Vizite unice:
416193
Hituri:
2394118
Vizitatori online:
1